1. Fiecare turbosuflanta este dezasamblata si curatata temeinic.
2. Dupa ce diagnoza este efectuata raportul privind conditia turbosuflantei este prezentat clientului.
3. Se inlocuiesc toate piesele defecte din interiorul turbosuflantei dupa specificatiile producatorului.
4. Fiecare ansamblu central este verificat si invididual centrat iar dupa asamblarea turbosuflantei aceaste este echilibrata VSR(Vibration Sort Ring) la peste 100.000.
5. Testarea fluxului de gaze (Bench Flow) realizeaza reglajul geometriei variabile, dupa reconditionarea turbosuflantei, pentru a elimina riscul aparitiei fenomenului de ''Turbo Lag'' sau ''Limp Mode'.
6. Reglarea actuatorului electronic/vacuumatic.
7. Se efectueaza o verificare finala a faptului ca toate setarile sunt conforme cu specificatiile producatorului inainte ca garantia sa fie scrisa si turbosuflanta pregatita pentru expediere.
Motoare 1400/2000 | - | de la 952/1800 ron TVA inclus |
Motoare 2100/3000 | - | de la 1200/2500 ron TVA inclus |
Motoare BiTurbo | - | de la 1800/3600 ron TVA inclus |